Tractie naar Webshop - 05/12/2017

Trainer
Categorie
E-commerce opleidingen
Tijd
5 december 2017 (van 14u tot 18u)
Prijs
€375

Heeft u afgelopen weken ook de direct mail kaart van Zalando of het direct mail magazine van bol.com of CoolBlue in de bus gevonden? In onze wereld die alsmaar digitaler lijkt te worden kennen ook de zuivere online spelers de toegevoegde waarde van conventionele media en communicatiekanalen. Kris Vranken, gemazeld en gepokt in zowel off en online communicatie, begeleidt u stap voor stap door de mogelijkheden van deze ‘conventionele’ maar onterecht onderschatte kanalen zoals direct mail, huis aan huis, sms, radio, … Wat is de impact van deze kanalen en wat kunnen ze voor u betekenen? Hoe activeren we nog meer klanten in
de digitale wereld met conventionele communicatiekanalen? Een sessie met studieresultaten en een pak cases.

 

Na de pauze gaat Kris De Kock van myShopi meer concreet in op de folder. Als je weet dat 59% van de Belgen aangeeft dat folders hen regelmatig aanzetten tot aankopen, is het een sterk medium om mee op te nemen in je mediamix. We gaan in op welke kanten je uit kan met zowel de papieren als de digitale folder en hoe je dat precies aanpakt. We geven concrete tips & tricks om je folderdesign te optimaliseren en zo de impact van je campagne te maximaliseren : hoe geef je best je prijzen weer en hoe trek je de aandacht van de consument? Daarnaast bekijken we ook waar je rekening mee moet houden bij de drukker en bij taksen en geven we je nog enkele case studies mee zodat je geïnspireerd terug naar huis kan.

 

Belangrijkste onderdelen
Mogelijkheden van ‘conventionele’ communicatie kanalen
Wat is de impact van deze kanalen
Hoe klanten naar je webshop brengen met conventionele communicatiekanalen
Studieresultaten
Mogelijkheden van digitale en papieren folder
Folder design optimaliseren
Tips en tricks

About the trainer

Kris is Founder, Owner en Managing Director bij Stratics. Als ondernemer, marketeer en thought leader heeft hij de laatste jaren een mooi palmares opgebouwd en insights driven, direct marketing steeds meer uitstraling gegeven. En niet zomaar direct marketing, maar een langetermijnrelatie opbouwen met je klant op basis van de data die je gaandeweg, zeer bewust verzamelt.

Dat doet hij niet alleen met Stratics, maar ook binnen Bam!, hogescholen, als trainer bij bedrijven, organisator van het Data Driven Marketing Congress en nog veel meer. Daarvoor werd hij beloond met de prijs ‘Direct Marketing Personality of the Year’, uitgereikt tijdens de Cuckoo Awards.

Daarnaast is hij ook een veelgevraagd gastspreker en voorzitter van de BAM! Data Driven Marketing Expert HUB.