Social media selling - 25/04/2019

Trainer
Categorie
E-commerce opleidingen
Tijd
25 april 2019 (van 14u tot 18u)
Prijs
€375
Score
4.4/5

Get Social = Get Selling

 

Deze Social Commerce-sessie biedt u praktische tips om meer omzet te genereren via sociale media (bijvoorbeeld hoe u aangepaste doelgroepen kunt gebruiken op Facebook & Instagram, rich pins op Pinterest, leadgeneratie op Twitter, ...).

 

SafeShops leden en Gondola abonnees betalen 295€ in plaats van 375€! 

 

Wat zeggen de deelnemers?

"Enthousiaste, aanstekelijke presentaties die aanzetten tot actie." - Veva, Studio Vi

"A nice and relaxed track, which made me existed to work on social media tomorrow at work." - Liesbeth, McCain Food

"Leerrijk, inspirerend, praktisch, onmiddellijk inzetbaar." - Judith, X2O

"Very Interesting and good stories/examples of people with passion for their business." - Robby, Java

 

 

 

Belangrijkste onderdelen
Waarom moet je investeren in social media marketing voor e-commerce
Praktische tips om meer omzet te genereren via: • Facebook   • Instagram   • Pinterest   • Twitter   • Bloggen
Influencer Marketing
Cases & inspiratie

About the trainer

Kel Wouters is eigenaar & Social strateeg bij So Buzzy en werkt voor verschillende klanten zoals KBC Bank & Verzekering, Telenet, Hotel BLOOM!, SmartWithFood, Crowne Plaza Antwerpen, ... Zij is de voorzitter van de Belgische Girl Geeks organisatie. Samen met haar man lanceerde zij de webshop So Baggy die beloond werd met de meest performante Social Award tijdens de Digital Marketing Awards door Bloovi 2015.