Retail Sales Summit - 19/09/2019

Categorie
Algemene opleidingen
Tijd
19 september 2019 (9u00 tot 17u)
Prijs
€750
Score
4.1/5

Retailers en merken staan midden in de complexiteits-orkaan: de alomtegenwoordige veranderingen brengen veel vragen met zich mee. En die worden nog duidelijker tijdens de negotiatie, hét kristallisatie moment waar alle vragen, antwoorden, problemen en oplossingen samenkomen. 

Het programma wordt aangevuld, zodra het beschikbaar is.

Iedere trainer spreekt zijn eigen taal.

 

Programma

wordt medegedeeld zodra het programma klaar is.

 

Wat zeggen de deelnemers :

"Inspirational and insightfull to align the way we handle difficult tension field retailers vs brands." - anoniem

"Als junior catman ook interresant om mee de rol met sales in partnership mee te bouwen." - anoniem

"360° approach, very interesting" - anoniem

 

Belangrijkste onderdelen
Definitie en rol van de onderhandelingen in retail&fmcg
Mensen achter de onderhandeling
Een holistische kijk op Key Account Management
De 7 hoofdzonden van negotiatie en wat je kan doen om ze te vermijden
Van aankoop naar categoriemanagement