Into Retail - 11/01/2018

Trainer
Categorie
Algemene opleidingen
Tijd
11 januari 2018 (9u30 tot 17u)
Prijs
€599
Score
4.7/5

Het steeds veranderende landschap van de Belgische retail.

 

De Belgische retail is een veranderende wereld, zoals ook blijkt uit de recente fusie tussen Ahold en Delhaize. U wilt, als een merk of als retailer, op de hoogte blijven van de strategieën van de belangrijkste foodretailer?  Wilt u het shopperprofiel van elke foodretailers weten? Of wilt u het verschil tussen Nielsen en GfK begrijpen en hun basisfeiten goed kunnen interpreteren? Dan kan u deze update niet te missen.
 
Deze training is bedoeld voor nieuwe medewerkers actief in retail en FMCG-bedrijven.
Het zal in het Nederlands of Engels, afhankelijk van de talen die gesproken worden door de deelnemers.

 

Wat zeggen de deelnemers?

"Geweldige interessante dag, vol met waardevolle informatie en zonder een saai moment." - Liesbet Vaneycken - Shopper marketeer Jacobs Douwe Egberts

"Mandatory Knowledge for all in FMCG." - Kenneth De Gruyter - Hain Europe

"Een superinterssante dag die voorbij gevlogen is, met tientallen concrete voorbeelden uit de sector." - Marinka Bollens - bpost

Belangrijkste onderdelen
De objectieven en uitdagingen van de retail sector
De basisgegevens van GfK en Nielsen begrijpen en in staat zijn deze te gebruiken
Inzicht in de basisgegevens van andere leveranciers (Highco, myShopi, ...)
Uitleg over de strategie en het shopper profiel van de belangrijkste foodretailers

About the trainer

Silvie Vanhout is een gepassioneerd trainer / marketeer met 16 jaar ervaring in verschillende aspecten van de opleiding en marketing, zowel in België als in Europa. Ze heeft gewerkt bij The House of Marketing, waar bedrijven een beroep op haar expertise op het gebied van communicatie en marktonderzoek deden. Bij Nielsen, was ze teammanager en account manager voor verschillende middelgrote en grote accounts. Silvie was ook verantwoordelijk voor de opleidingen in de Benelux, en het opleiden van nieuwe rekruten, stagiaires en medewerkers in België, Nederland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en India. Sinds juli 2012 is Silvie werkzaam als Managing Partner en trainer van The Retail Academy voor Europa.