Reclamefolders & direct mails - 27/11/2018

Trainer
Categorie
Algemene opleidingen
Tijd
27 november 2018 (van 14u tot 18u)
Prijs
€375

De digitale switch is gemaakt. Print werd de challenger. Hoe ziet de toekomst van print in reclame eruit?

  • Wat is de toegevoegde waarde van reclamefolders & direct mails?
  • Kunnen ze complementair ingezet worden?
  • Welke plaats geef je ze binnen je mediamix?
  • Hoe kan je data gebruiken voor ongeadresseerde folders & geadresseerde mailings?
  • Benieuwd naar tips & tricks om jouw printcampagne nog te optimaliseren?

Een antwoord op al deze vragen krijg je tijdens deze training.

 

Binnen een medialandschap dat in constante (r)evolutie is, schetsen we de sterktes van elk medium met het oog op de variërende doelstellingen van een campagne.

 

Recent onderzoek wijst uit dat de consument meer en meer controle opeist. Dit uit zich ook in de reclamewereld.

We overlopen hoe de verschillende media geïmpacteerd worden door adblockers en hoe je als merk alsnog de aandacht van de consument trekt.

 

Onze focus gaat uit naar In-Home Advertising (folders, direct mail,...) en welke rol dit medium speelt in het uitbouwen van een relevante communicatie.

 

We gaan concreet aan de slag met tips & tricks om ervoor te zorgen dat jouw direct mail en/of reclamefolder nog meer impact genereert.

Stuur jouw direct mail of folder per e-mail door (naar info@theretailacademy.be) en we bespreken het live tijdens een brainstorm.

 

Deze training wordt onderbouwd met actuele en lokale voorbeelden, alsook met cijfermateriaal uit studies in samenwerking met GFK, MarketProbe, Ipsos & Deep Blue.

Belangrijkste onderdelen
Waarom kiezen voor In-Home Advertising (direct mail & door-to-door)?
Hoe data inzetten voor een efficiënte targeting?
Welke stakeholders zijn betrokken bij In-Home Advertising?
Wat is de positie van In-Home Advertising binnen de totale mediamix?
Voor welke doelstellingen In-Home Advertising inzetten?
Tips & tricks voor een impactvolle campagne.
Trends & innovaties aan de hand van (inter)nationale cases.

About the trainer

Tatjana Raman is Media Expert bij bpost waar ze de beleving rond In-Home Advertising onderzoekt en uitdraagt.

Ze volgt de nieuwste trends binnen het medialandschap op de voet en vertaalt deze naar sterke ideeën met de beste tips & tricks voor nieuwe campagnes. Met een analytische kijk en de doelstellingen in gedachten streeft ze naar een maximale impact van de boodschap.

Tatjana kan verder bouwen op een jarenlange ervaring bij verschillende grote mediaspelers (Medialaan, Mediahuis & Sanoma) waardoor ze een ruime media-expertise wist op te bouwen binnen tv, radio, print en online.

No-nonsense, gepassioneerd, leergierig en vol enthousiasme om jullie te ontmoeten op de allereerste mediatraining met focus op In-Home Advertising.