Negotiatie voor home improvement en non-food retail - 14/09/2018

Trainer
Categorie
Non Food opleidingen
Tijd
14 september 2018 (9U30 TOT 18U)
Prijs
€750
Score
4.1/5

De succesvolle training negotiatie (al aan haar vierde editie toe), krijgt een evenknie specifiek voor de Home improvement en Non-food retail.

 

In het eerste deel krijg je inzicht in je eigen gedrag als onderhandelaar en leer je het profiel van je gesprekspartner te doorgronden. Dit is de basis van een goede negotiatie.

 

Yves Thoorens, Integratio zal het o.a. hebben over:

  • Bewust worden van huidig inkoop- en communicatiegedrag en effect ervan op de anderen
  • Voorbeelden van tegengesteld gedrag
  • Kwaliteiten en ontwikkelingspunten van uw onderhandelingsprofiel
  • Oefeningen

 

Jacco Plaggenmarsch zal het o.a. hebben over:

  • Het voorbereiden en structureren van de onderhandelingen
  • Tactieken van inkopers / verkoper herkennen
  • Inzicht verwerven in de diverse vormen van negotiatie zowel vanuit fabrikanten- als retailer standpunt
Belangrijkste onderdelen
Het voorbereiden en structureren van de onderhandelingen
Uw onderhandelingspositie versterken om tot efficientere afspraken te komen
Uitwisselen van ervaringen met doorwinterde experts
Inzicht verwerven in de diverse vormen van negotiatie zowel vanuit fabrikanten- als retailer standpunt
Inzicht krijgen in uw eigen gedrag als onderhandelaar
Winnaarsreflexen verwerven in moeilijke onderhandelingssituaties
Tactieken van inkopers / verkoper herkennen
Concrete do's en dont's in negotiatieprocessen
Best practices
Networking

About the trainer

Yves Thoorens leert teams beter klantgericht samenwerken door onderling vertrouwen op te bouwen met zijn training & coaching bedrijf Integratio.

 

We leren mensen samenwerken rond hun gemeenschappelijke klantgerichte missie en waarden, over alle afdelingen heen en bouwen zo aan de open, lerende klantgerichte organisatie.

Persoonlijk heb ik het graag over teams veerkrachtiger maken, positief anticiperen op de verandering waarmee we voortdurend worden geconfronteerd. Zelfkennis is daarbij fundamenteel. Weten wat je kan en niet kan, wat je teamgenoot kan en niet kan en hoe je elkaar kunt versterken. Zo groeit een open feedbackcultuur in 360° vertrouwen.

Hoe rol je dit uit als individu, team en organisatie is mijn passie.

“Gelukkige enthousiaste medewerkers co-creëren emotioneel loyale klanten!” is mijn visie en ik zie mezelf in dit proces als facilitator en coach.

 

Yves is licentiaat in de Toegepaste Economische Wetenschappen (RUG) en Speciaal Licentiaat in de Marketing (Vlerick School of Management). Hij had diverse sales en marketing functies bij verschillende bedrijven en leerde daar teams inspireren en faciliteren.