Instore Communication FOOD & NON-FOOD - 21/06/2018

Categorie
Algemene opleidingen
Tijd
21 juni 2018 (13u30 tot 18u)
Prijs
€375
Score
4.0/5

Alles vertrekt van de consument...en vanuit de winkel.

De winkel is en blijft essentieel om de shopper blijvend te inspireren, te verleiden... en om te verkopen.

Binnen deze opleiding geven we, actuele en inspirerende voorbeelden vanuit de praktijk binnen de food en non-food retail.

Retailers, brands en suppliers delen hun visie, hun strategie en best practices op gebied van instore communicatie.

 

Doelgroep : Deze opleiding richt zich in de Food & Non-Food -sector naar marketeers, merchandisers, product managers in de Consumer Goods marketing en sales wereld.  

 

Wat zeggen de deelnemers :

 

“Practical and inspiring journey through the exciting world of shopper and brand activation” Kristof Wautelet - Anthem

 

“Inspiring food for thought!” - Sarah Engels - Mondelez

 

Veel punten aangehaald ruim, maar to the point. Zeer goede timing. Visies van retailers en producenten zeer interessant om raakpunt te zien” An Derez - Colruyt Group

 

“To the point, clear, and practical. Exactly in line with how POS communication should be !” Stefan Herrebosch - Akzo Nobel

Belangrijkste onderdelen
Consumer versus de shopper
Instore marketing versus Instore communicatie
Instore best practise vanuit de retailer
POP/Display gezien vanuit het standpunt van de service provider
Instore best practise van uit de merkfabrikant
Instore effecten