Customer Engagement - 27/02/2018

Categorie
E-commerce opleidingen
Tijd
27 februari 2018 (van 14u tot 18u)
Prijs
€375
Score
4.5/5

83% van de bedrijven zeggen dat de klant centraal zetten in marketingbeleid een strategische prioriteit is. Maar hoe kom je van strategie tot implementatie?

 

In een competitieve, sterk evoluerende industrie waar de klant meer dan ooit verbonden, interactief, veeleisend en vluchtige is, is het van het grootste belang om jezelf te onderscheiden van de concurrentie door een persoonlijke ervaring aan te bieden gedurende de customer journey. Maar hoe kan je kansen identificeren doorheen de customer journey? Hoe breng je een automatiseringsplan tot uitvoering? Waar moeten we ons eerst op richten? Hoe doen andere bedrijven dit? Jonathan zal u tonen hoe de technologie ten dienste kan staan van de strategie met zeer concrete voorbeelden en een "hands-on" aanpak.

 

Deze opleiding is voor middle management gespecialiseerd in marketing en communicatie binnen retail..

 

De opleiding zal in het Frans of Nederlands gegeven worden, afhankelijk van de taal van de deelnemers. De slides zullen in het Engels zijn.

 

 

Belangrijkste onderdelen
Wat bedoelen we met customer journey?
Hoe kansen identificeren die u in de customer journey tegenkomt?
Hoe maak je een automatiseringsplan?
Waar moeten we ons eerst op richten?
Hoe doen andere bedrijven het?
Misvattingen, valkuilen en goed advies
Case studies

About the trainer

Jonathan Wuurman is gepassioneerd door alles wat met digitaal te maken heeft. Na 10 jaar werken in de directe verkoop, gebruikt hij zijn bachelor in marketing management om de problemen en uitdagingen van het digitale marketing specialisten te identificeren en te analyseren. Hij is een sterke voorstander van permanent leren. Tijdens de opleiding zal hij u duizend en één mogelijkheden van marketing automation laten ontdekken zodat u uw relaties met klanten verder kan uitbreiden.