Customer Engagement - 04/06/2019

Categorie
E-commerce opleidingen
Tijd
4 juni 2019 (van 14u tot 18u)
Prijs
€375
Score
4.5/5

Het is een feit

Weinig bedrijven kunnen prat gaan op een merk dat de verkoop voor hen doet.
En, laten we eerlijk zijn, het gebeurt niet zomaar van de ene op de andere dag.
Eerst moet u de behoeften van de klant begrijpen en erop inspelen en vervolgens bij elke stap van hun reis (customer journey) aan hun zijde blijven staan. Het wordt gepersonaliseerde right-time marketing genoemd.
Het gaat erom de reis van de klant in kaart te brengen en triggers te definiëren die automatisch datagestuurde, gepersonaliseerde berichten via het juiste kanaal naar de juiste persoon sturen - op precies het juiste moment. Zo vergroot u de betrokkenheid. Elke keer weer.
Dat is waar het in deze trainingssessie om draait.

 

Hoe doe je dat?

Door middel van een praktijkgerichte aanpak met echte cases en oefeningen bekijken we samen de principes van gepersonaliseerde right-time marketing en bekijken we hoe we snel aan de slag kunnen gaan en hoe we de leerervaringen kunnen integreren in alles wat je doet.

 

Wat u zult leren

Aan het einde van de sessie zult u begrijpen hoe u dat moet doen:
- Identificeer engagement mogelijkheden op het traject van de klant
- Trigger berichten op het juiste moment met de juiste set van gegevens
- Selecteer klantsegmenten om meer relevante ervaringen te leveren
- Personaliseer content om een emotionele band met uw merk te creëren
- Kies de KPI's die de werkelijke prestaties van een campagne weergeven
- Test-/leermethoden toepassen om de betrokkenheid en conversie in de loop van de tijd te verhogen

 

Deze opleiding is voor middle management gespecialiseerd in marketing en communicatie binnen retail.

 

De opleiding zal in het Frans of Nederlands gegeven worden, afhankelijk van de taal van de deelnemers. De slides zullen in het Engels zijn.

 

Wat zeggen de deelnemers :

"Pragmatic, lot's of examples, good interactions" - Stéphanie, Sanoma Magazines

"Bonne présentation avec solutions offert a la clé." - anoniem

"Goede training, veel prijktijkvoorbeelden." - anoniem

"Interressant au niveau des idees à developper" - anoniem

About the trainer

Jonathan Wuurman is gepassioneerd door alles wat met digitaal te maken heeft. Na 10 jaar werken in de directe verkoop, gebruikt hij zijn bachelor in marketing management om de problemen en uitdagingen van het digitale marketing specialisten te identificeren en te analyseren. Hij is een sterke voorstander van permanent leren. Tijdens de opleiding zal hij u duizend en één mogelijkheden van marketing automation laten ontdekken zodat u uw relaties met klanten verder kan uitbreiden.